SPLOŠNI POGOJI OŠTARIJA KRANJSKA GORA – SLOVENSKI VEČERI;
SPLOŠNA DOLOČILA:
Mobilium d.o.o. Ulica gledališča BTC 8, 1000 Ljubljana, DŠ: SI14976307, matična številka 2245744000, (v nadaljevanju: Mobilium) je podjetje specializirano za organizacijo dogodkov, koncertov in gostinjske dejavnosti, pod katero spada tudi upravljanje Oštarije Kranjska Gora. Za namene enotnega nastopanja družbe Mobilium je le ta dne 1.1.2023 sprejel Splošne pogoje poslovanja. Predmetni Splošni pogoji poslovanja so sestavni del pogodbe, ki jo ob nakupu vstopnice za prireditev sklene kupec vstopnice in Mobilium. Z določili splošnih pogojev se lahko seznani preko spleta na uradni spletni strani www.ostarijakranjskagora.si. Ti splošni pogoji veljajo za vse prihodnje pogodbe s kupci vstopnic.
NAKUP VSTOPNIC:
Kupec vstopnic le te lahko kupi v Oštariji Kranjska Gora, pri kateri koli pooblaščenem partnerju, ki za Mobilium posreduje storitve, ali preko spleta na uradni spletni strani www.ostarijakranjskagora.si. Za popoln nakup se šteje pisna oziroma ustna potrditev nakupa, v kolikor je bil nakup opravljen preko spletnega obrazca, pa potrditev nakupa na elektronski naslov, ter plačilo 100% celotne vrednosti nakupa, najkasneje v roku 24 ur po nakupu. Za popoln nakup šteje podaja potrebnih podatkov in pravočasno plačilo.
Ob popolnem nakupu Mobilium in kupec skleneta pogodbo o nakupu vstopnice za prireditev, ki je v primeru nakupa po telefonu ali preko spleta kupcu posredovana preko elektronske pošte, ob sklenitvi osebno pa izročena v fizični obliki. Pogodba o nakupu vsebuje podatke o nakupu, ali pa se sklicuje na program prireditve, kjer so ti podatki navedeni. V primeru, da v roku 24 ur po prejemu nakupa, le ta ni plačan v višini 100% vrednosti nakupa, se šteje, da kupec ni kupil vstopnice za prireditev. Sklenjena pogodba o nakupu vstopnice, kupcu jamči udeležbo na izbrani prireditvi, ob izpolnitvi pogojev, da je prireditev dejansko izpeljana.
Za dan plačila se za potrebe opredelitve popolne prijave šteje dan, ko potnik izvrši plačilo. Kupec lahko plača z gotovino ali z drugim predvidenim plačilnim sredstvom. V skladu s pogoji poslovanja finančnih institucij v primeru gotovinskega ali negotovinskega plačila (kreditne kartice, maestro, BA …) vstopnice za prireditev ali druge storitve, Mobilium v primeru vračila plačila v nobenem primeru ne izplača gotovine, pač pa lahko kupec zahteva dobropis, ki ga Mobilium izvede preko banke, na kupčev transakcijski račun, če je do njega upravičen. Kadar za kupca prireditev rezervira pooblaščeni partner, veljajo vsa določila te točke splošnih pogojev tudi za pooblaščenega partnerja.
Kupec je odgovoren za vse stroške in posledice, nastale zaradi napačnih podatkov, v kolikor kupec ob prijavi ne navede pravilnih podatkov. Od pogodbe lahko kupec odstopi le v skladu z določili o kupčevi odpovedi nakupa.
ODSTOP OD NAKUPA VSTOPNIC:
Vsaka sprememba ali zamenjava pogojev za udeležbo na prireditvi po sklenitvi pogodbe o nakupu, ki ni potrjena s Mobiliuma, se obravnava kot odpoved pogodbe o nakupu, tudi če kupec kasneje ponovno opravi nakup. V kolikor je sprememba manjša in ne vodi v spremembo bistvenih postavk pri nakupu, zaradi katerih bi nastali dodatni stroški, lahko Mobilium spremembo potrdi brezplačno, v nasprotnem primeru mora kupec opraviti ponovni nakup v celoti.
V primeru spremembe programa prireditve, ki je nastala zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Mobiliuma zaradi nepravilno opravljene storitve, kupec nima pravice zahtevati kakršnekoli odškodnine ali znižanja cene.
Kupec lahko kadarkoli pred začetkom prireditve odstopi od pogodbe o nakupu. Kupec ima pravico do odpovedi nakupa na nakupnem mestu, kjer je opravil nakup. Odpoved je lahko le pisna. Če v programu prireditve oz. nakupni prijavnici za določeno prireditev ni določeno drugače, veljajo 100% stroški odpovedi, ne glede na čas odstopa od pogodbe o nakupu.
V primeru, da kupec vnaprej spozna, da se prireditve ne bo mogel udeležiti, ima do 48h pred prireditvijo pravico najti osebo, ki bo namesto njega vstopila v pogodbo o nakupu, pod pogojem, da Mobilium s spremembo soglaša. Zamenjava imena je možna samo osebno na nakupnem mestu, kjer je kupec opravil nakup in ob predložitvi pisne izjave in osebnih dokumentov obeh oseb.
ODPOVED PRIREDITVE;
Mobilium si na podlagi veljavnih zakonskih predpisov pridržuje pravico do odpovedi prireditve zaradi neizogibnih in/ali izrednih okoliščin, zaradi katerih ne more izpolniti pogodbe o nakupu, ali v primeru nezadostnega števila prijavljenih oseb za posamezno prireditev:
– za prireditev »Slovenski večeri v Oštariji« je možna odpoved do 48 ur pred prireditvijo v primeru da je število prodanih vstopnic manjše od 20.
V teh primerih Mobilium ne prevzema nikakršne obveznosti za nadomestilo škode kupcem vstopnic, vrne pa jim celoten vplačani znesek.
VARSTVO OSEBNIH PODATKOV;
Mobilium vse podatke o potnikih varuje v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) oziroma pripadajočo domačo zakonodajo o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
.
Na tem mestu bi vas želeli seznaniti s politiko varovanja osebnih podatkov v Mobiliumu. Ta politika zasebnosti ureja zbiranje, hrambo in obdelavo osebnih podatkov, ki jih Mobilium zbira od kupcev vstopnic in uporabnikov spletnih strani Mobiliuma. Varstvo vaših osebnih podatkov nam je zelo pomembno, zato vam skupaj s kvalitetnimi vsebinami zagotavljamo tudi vašo pravico, da sami odločate o uporabi svojih podatkov
Kazalo
1. Upravljavec zbirke osebnih podatkov
2. Kategorije osebnih podatkov
3. Nameni obdelave osebnih podatkov
4. Čas hrambe
5. Pravne podlage
6 Varovanje osebnih podatkov
7. Pravice uporabnikov
8. Pogodbeni obdelovalci in območje hrambe
9. Uporaba piškotkov
10. Navodila za urejanje piškotkov v posameznih brskalnikih
11. Pravno obvestilo
1. Upravljavec zbirk osebnih podatkov
Mobilium d.o.o., Ulica gledališča BTC 8, 1000 Ljubljana.
Pooblaščena oseba v zvezi z varovanjem osebnih podatkov vam je dosegljiva na [email protected] .
2. Kategorije osebnih podatkov
Pridobljeni podatki potnikov, ki jih je upravljavec pridobil za namene izvajanja pogodbe in jih upravljavec zbirke osebnih podatkov hrani, so:
• e-poštni naslov;
• ime in priimek
• fizični naslov;
• telefon;
• GSM;
• rojstni podatki;
• podatki o kupljenih vstopnicah;
• podatki o plačniku vstopnic, če se razlikujejo od podatkov o kupcu;
• podatki o plačilu (vrsta plačila, plačilni podatki);
• morebitne kupčeve opombe oziroma posebne zahteve;
• pretekla povpraševanja, nakupi, računi, podporni zahtevki;
Pridobljeni podatki uporabnikov spletne strani, ki jih hrani upravljavec zbirke osebnih podatkov, so:
• podatki o tem, katere strani je uporabnik obiskal na portalu oziroma kako daleč v postopku nakupa aranžmaja je prišel;
• podatki, ki jih posreduje uporabnikov brskalnik oziroma mobilna naprava, kot so npr. uporabnikov IP naslov, lokacijski podatki, identifikator naprave (IMEI številko, MAC naslov), podatki o brskalniku, podatki o tem, kako je potnik prišel na spletno stran, operacijski sistem;
• podatki iz piškotkov in drugih načinov shranjevanja podatkov v uporabnikovi terminalski opremi;
• čas in trajanje obiska;
• pretekla povpraševanja, nakupi, računi, podporni zahtevki.
Pridobljeni podatki uporabnikov e-novic, ki jih hrani upravljavec zbirke osebnih podatkov:
• e-poštni naslov;
• katera sporočila je uporabnik odprl in katere povezave je v sporočilih kliknil;
• katere strani je obiskal na portalu;
• pretekla povpraševanja, nakupi, računi, podporni zahtevki;
• IP naslovi uporabnika
• podatki iz piškotkov in drugih načinov shranjevanja podatkov v uporabnikovi terminalski opremi;;
Pridobljeni podatki o telefonskih klicih, e-poštnih sporočilih, oziroma klepetih preko naših spletnih strani, ki jih hrani upravljavec zbirke osebnih podatkov:
• vaša telefonska številka, e-poštno sporočilo, oziroma vzdevek in IP naslov;
• vsebina vašega sporočila.
Pridobljeni podatki o udeležncih nagradnih iger in anket, ki jih hrani upravljavec zbirke osebnih podatkov:
• ime;
• starost;
• e-poštni naslov oziroma telefonska številka;
• podatki, potrebni za izvedbo nagradne igre oziroma ankete.
3. Nameni obdelave osebnih podatkov
Upravljavec bo podatke, ki jih je pridobil od potnikov in uporabnikov spletnih strani, uporabljal za naslednje namene:
• za izvajanje pogodbe;
• za komuniciranje z naročniškim oz. (pred)pogodbenim razmerjem;
• za izvedbo nagradnih iger in anket;
• za statistične in tržne analize; sledenje klikom in odpiranjem e-mailov ter klikom na spletni strani za segmentacijo in prilagajanje vsebine e-mailov;
• obveščanje in pošiljanje e-novic, člankov, obvestil o dogodkih po e-pošti;
• neposredno trženje in pošiljanje ponudb po SMS/MMS, e-mailu in notifikacijskih sporočilih, klasični pošti, na spletni strani in mobilnih aplikacijah ter opravljanje telefonskih klicev;
• segmentiranje, profiliranje in avtomatizirano obdelavo z namenom oblikovanja prilagojenih sporočil in ponudb, ki bodo bolj relevantna uporabniku;
• prikazovanje prilagojenih oglasov na oglaševalskih platformah (Google in Facebook).
Ob poslanih elektronskih sporočilih si upravljavec zabeleži odpiranja prejetih sporočil posameznikov in klike na povezave v prejetih sporočilih. Prav tako beleži oglede in akcije na spletni strani upravljavca. Za boljše in bolj usmerjeno posredovanje ponudb ter prilagajanje sporočil oz. komunikacije zabeležene podatke avtomatsko obdeluje, analizirater ocenjuje aktivnost in merjenje zanimanja uporabnikov.
4. Čas hrambe
Osebne podatke potnikov hranimo še pet (5) let od zaključka prireditve (zastaralni rok za uveljavljanje odškodninskih odgovornosti iz potovanja po drugem odstavku 352. člena Obligacijskega zakonika). Brisanje izvaja vsako leto na dan 1.7. za vse podatke, ki bi jih bilo potrebno izbrisati v prejšnjem koledarskem letu.
Osebne podatke v drugih zbirkah hranimo pet (5) let po njihovem vnosu, oziroma do prenehanja obstoja zakonske podlage oziroma zakonitih interesov za njihovo nadaljnjo hrambo. Brisanje izvaja vsako leto na dan 1.7. za vse podatke, ki bi jih bilo potrebno izbrisati v prejšnjem koledarskem letu.
V kolikor hramba temelji na privolitvi posameznika, po preklicu te privolitve njegove osebne podatke v 15 dneh učinkovito in trajno izbrišemo.
5. Pravne podlage
Šteje se, da kupec z nakupom pristaja na uporabo svojih osebnih podatkov, ki jih je navedel v spletni prijavnici, z namenom, da se izpolnijo pogodbene obveznosti in pravice ter za komuniciranje s potnikom v zvezi s pogodbenim oziroma predpogodbenim razmerjem. V primeru, da kupec kot plačnik kupi vstopnice tudi za druge kupce, se dalje šteje, da je pred tem pridobil tudi soglasje drugih kupcev za obdelavo njihovih osebnih podatkov v te namene.
Prav tako se šteje, da kupec z nakupom privoli tudi v uporabo podatkov iz spletne prijavnice za namene neposrednega trženja (obveščanja o ponudbi upravljavca in njegovih poslovnih partnerjev), segmentacije kupcev, statistične obdelave in raziskave trge. Privolitev velja do preklica, ki ga kupec lahko poda osebno pri upravljacu, po telefonu, po pošti oziroma po e-pošti.
Neposredno trženje ponudb upravljavca po e-pošti je dovoljeno tudi na podlagi 72. člen Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) oziroma 158. člena Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Obvestila se pošilja periodično in so jasno označena kot taka. Prejemniku se skozi ustrezno povezavo v vsakem sporočilu zagotovi jasno in izrecno možnost, da brezplačno in enostavno zavrne nadaljnje prejemanje sporočil.
Neposredno trženje, segmentiranje kupcev na podlagi njihovih preteklih nakupov oziroma izkazanega interesa za nakupe ter izvajanje statističnih obdelav in raziskav trga so dovoljeni tudi zato, ker so potrebni za dosego zakonitih interesov, za katere si prizadeva upravljavec. Upravljavec si kot vsako drugo podjetje prizadeva, da bi svojim strankam oziroma potencialnim strankam ponudil boljše in bolj usmerjene ponudbe, ter jih s tem prepričal k naročilu novih oziroma dodatnih storitev. V ta namen tudi zbira podatke o uporabi svoje spletne strani, e-poštnih sporočil oziroma drugovrstnih sporočil. Upravljavec pri tem ugotavlja, da je tovrstna praksa običajna tudi pri drugih podjetjih v braži oziroma širše, obenem pa ne zaznava, da bi jo državni nadzorni organ v svojem dosedanjem delu bistveno omejeval ali prepovedoval (vsaj kot to izhaja iz letnega poročila državnega nadzornega organa oziroma njegovih sporočil za javnost). Obenem upravljavec izpostavlja, da imajo posamezniki znatne možnosti, da skozi ustrezne nastavitve v svojih profilih pri oglaševalskih posrednikih (Google, Facebook) ustrezno zamejijo možnosti uporabe svojih podatkov za namene neposrednega trženja. Posledično upravljavec. ocenjuje, da pri teh aktivnostih ne pride do situacije, da bi nad njegovimi zakonimiti interesi ponuditi čim boljšo storitev prevladali interesi ali temeljne pravice in svoboščine posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.
6. Varovanje osebnih podatkov
Upravljavec bo pridobljene podatke varoval v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov ter v skladu s svojimi notranjimi akti. Zagotovil bo ustrezno organizacijsko in tehnično varovanje.
Upravljavec pridobljenih podatkov ne bo posredoval ali razkril tretjim osebam, razen če bo to potrebno za samo izvedbo prireditve, za izpolnitev sodne odredbe ali podobnega zahtevka pristojnih organov, oziroma za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov upravljavca.
7. Pravice uporabnikov
V skladu z določili Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR) mora upravljavec osebnih podatkov posamezniku na njegovo zahtevo:
• Potrditi, ali se podatki v zvezi z njim obdelujejo ali ne, in mu omogočiti dostop do njegovih osebnih podatkov;
• Dati možnost, da popravi ali dopolni svoje osebne podatke.
• Dati možnost delnega ali celotnega izbrisa osebnih podatkov, kadar osebni podatki niso več potrebni za namene, za katere so bili zbrani ali drugače obdelani, ter še v nekaterih drugih primerih, ter možnost ugovora, kadar se osebni podatki obdelujejo na podlagi zakonitih interesov upraljavca;
• Dati možnost začasno omejiti obdelavo osebnih podatkov v določenih primerih;
• Dati možnost delnega ali celotnega umika privolitve za obdelavo osebnih podatkov. Upravljavec bo vašo željo po preklicu upošteval in najkasneje v 15 dneh izbrisal vaše osebne podatke, kadar za obdelavo ne obstaja nobena druga pravna podlaga..
Pravice iz gornjega seznama lahko posameznik uveljavlja tako, da nam piše na naslov Mobilium d.o.o., Ulica gledališča BTC 8, 1000 Ljubljana oziroma po e-pošti na naslov [email protected] . V svoji zahtevi mora navesti svoje identifikacijske podatke, vsebino zahteve, ter utemeljitev zahteve. Odgovori bo posredovan v v enem mesecu po prejemu zahteve. Ta rok se lahko po potrebi podaljša za največ dva dodatna meseca ob upoštevanju kompleksnosti in števila zahtev.
Vsak posameznik lahko v primeru, da meni, da so mu s strani upravljavca kakorkoli kršene pravice o varstvu njegovih osebnih podatkov, kadarkoli poda pisni ugovor upravljavcu na naslov Mobilium d.o.o., Ulica gledališča BTC 8, 1000 Ljubljana ali poda pritožbo pri nadzornem organu (Informacijskem pooblaščen, Dunajska 22, 1000 Ljubljana, [email protected]).
Vsak porabnik ima možnost, da se enostavno z enimi klikom v nogi prejetega e-mail sporočila odjavi od prejemanja sporočil ali pa pošlje e-mail z odjavo na [email protected] ali z odgovorom na konkretno prejeto e-mail sporočilo.
8. Pogodbeni obdelovalci in območje hrambe
Upravljavec zbrane osebne podatke o kupcih posreduje tudi svojim pogodbenim obdelovalcem, ki lahko podatke obdelujejo izključno v okviru upravljavčevih navodil in pooblastil in ki so s pisno pogodbo, sklenjeno z upravljavcem, zavezani k zagotavljanju ustrezne ravni varstva osebnih podatkov, in sicer za:
• izvedbo posamezne storitve iz turističnega angažmaja;
• vodenje podatkov o strankah (CRM),
• e-mail marketing sistem
• sistem za marketinško avtomatizacijo.
Zbirke osebnih podatkov ponudnik hrani na območju EU ter jih ne iznaša v tretje države.
Upravljavec lahko posreduje osebne podatke digitalnim oglaševalskim platformam (Google, Facebook, LinkedIn in podobno) in uporablja njihove piškotke, ki upravljavcu omogočajo oblikovanje bolj natančnih segmentov, prikazovanje ciljanih oglasov in ponovno trženje. S tem uporabnik dobi bolj relevantne oglase na teh platformah s strani upravljavca. Pri tem gre lahko za iznos podatkov pogodbenemu obdelovalcu izven EU.
9. Uporaba piškotkov
Kot uporabniki spletnih strani se strinjate, da se vam v računalnik naložijo piškotki (ang. cookies) za zagotavljanje delovanja vseh funkcij spletne stani, spletno analitiko in napredno oglaševanje. Naložijo se naslednji piškotki:
– Google Analytics piškotki za analitične namene;
– Facebook piškotki za ponovno trženje in oglaševanje;
– Google piškotki za ponovno trženje in oglaševanje;
– Piškotki marketing automation orodja za spremljanje dejavnosti uporabnika na spletni strani.
Piškotki omogočajo, da se določene vsebine ali funkcije aplikacije prilagodijo za določenega obiskovalca, glede na njegove izbire ali preference ali glede na lastnosti njegove terminalske opreme. Piškotki za analitične namene omogočajo stalno izboljševanje spletnega mesta.
10. Navodila za urejanje piškotkov v posameznih brskalnikih:
· Google Chrome
· Internet Explorer
· Safari
· Firefox
· Opera
11. Pravno obvestilo
Vse vsebine, objavljene na spletnih straneh Oštarija Kranjska Gora in so last družbe Mobilium d.o.o. Brez dovoljenja podjetja Mobilium se jih ne sme kopirati, razmnoževati ali distribuirati na kakršen koli drug način. Mobilium ni odgovoren za morebitne težave pri delovanju spletne strani. Mobilium si pridržuje pravico do morebitnih napak in sprememb vsebin, objavljenih na spletnih straneh www.ostarijakranjskagora.si
No products in the cart.